قفسه راک سنگین و نیمه سنگین

قفسه راک سنگین و نیمه سنگین :

قفسه راک سنگین و نیمه سنگین ، سازه‌هایی هستند که برای نگهداری و حمل و نقل اشیاء سنگین و حجیم طراحی شده‌اند. این قفسه‌ها از مواد مقاوم و پایداری ساخته می‌شوند و قادر به تحمل وزن بالا و فشارهای قوی هستند. آنها به دلیل قدرت و استحکام بالای خود، در محیط‌های صنعتی، انبارها، فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و حتی منازل استفاده می‌شوند.

هر چقدر در زمان به جلو پیش می‌رویم با توجه به افزایش جمعیت ارزش زمین‌های دارای کاربری به شکل فزاینده‌ای افزایش پیدا می‌کند. برای مثال سالن انبار محصولات یک کارخانه تولیدی را در نظر بگیرید که مساحت مشخصی دارد و حجم مشخصی از کالای تولید شده در آن جاگذاری می‌شود. با گذشت زمان و افزایش تولید شرکت، نیاز به فضای بیشتر و در نتیجه اضافه کردن یک سالن دیگر جهت انبار محصولات تولیدی خواهد داشت. مطمئناً هزینه بسیار زیادی بابت تهیه زمین و ساخت بنا و هزینه‌های جاری از قبیل انبارداری و تاسیسات و نگهداری به شرکت تحمیل خواهد کرد. در اینجا اهمیت قفسه‌بندی اصولی به خوبی مشخص می‌شود که با هزینه بسیار پایین‌تر فضای انبار را تا حدود ۵ برابر بیشتر خواهد کرد. تجهیز انبار با قفسه‌بندی راک سنگین به صورت اصولی نه تنها فضای انبار را چندین برابر می‌کند. بلکه با توجه به چینش اقلام و لوازم روی قسمت‌های مشخص نظم چشمگیری به انبار داده و انبارداری را بسیار راحت و نظام مند می‌نماید.

این قفسه‌بندی با استفاده از متریال سنگین و ورق‌های ضخیم و تولید شده با دستگاه‌های رولفورمینگ با تعداد خم‌های زیاد تحمل بار بالایی داشته و با توجه به وزن کالاها طیف وسیعی از تحمل بارها را شامل می‌شود. راک سنگین در مدل‌های پانل راک و پالت راک برای انواع چیدمان کاربرد دارد.

پانل راک سنگین برای چیدمان کالاهای کوچک و بدون پالت کارایی دارد. در مجموع یک طبقه بین ۵۰۰ کیلو تا ۲۰۰۰ کیلو وزن دارند.که برای چیدمان کالاهای بزرگ یاکالاهای کوچکی که روی پالت بسته‌بندی شده‌اند کارایی دارد. قفسه بندی راک سنگین پالت راک معمولا بدون راهروبندی در ارتفاع نصب واجرا می‌شود و با فاصله حدود ۳ متر از هم قرار می‌گیرد.

قفسه‌بندی راک سنگین با توجه به نیاز مصرف کننده امکان ترکیب با قفسه‌بندی راک نیمه سنگین را نیز دارا می‌باشد. ترکیب قفسه‌بندی راک سنگین ونیمه سنگین زمانی که در یک انبار هم کالاهای با وزن زیاد وجود دارد و هم وزن کم انجام می‌شود.

قفسه‌بندی راک سنگین با عرض ها و طول‌های مختلف و متنوع قابل اجرا می‌باشد. از طریق مشاوره با فروشگاه اینترنتی ایزی راک با سی سال سابقه در اجرای قفسه‌بندی بهترین گزینه‌ها را برای فضاسازی در انبار را تجربه کنید.

قفسه راک سنگین و نیمه سنگین یکی از بهترین راه حل‌ها برای ساماندهی و نگهداری از اجناس سنگین در انبارها و فضاهای صنعتی محسوب می‌شوند. این قفسه‌ها با استفاده از جوشکاری قوی و استحکام بالا، توانایی حمل بار سنگین را دارا هستند و به طور مطمئن عمل می‌کنند. قفسه‌های راک سنگین علاوه بر قابلیت تحمل بار سنگین، دارای طراحی مناسب هستند که به شما کمک می‌کند فضای خالص در اختیار داشته باشید.

جستجو در مقالات

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیجی راک ،ارائه دهنده راهکارهای تخصصی در زمینه قفسه بندی فروشگاهی وانباری
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
ورود به سایت